Thursday, March 19, 2009

Sekitar Jamming Pada 7 - 8/3/09 TKR Studio, Sri Iskandar.

Tajul macam biasa dengan ucapan ala2 Yob Nizar nyuruh kume cepat sikit cari sound. Dah tak sabor nak memekik ni.

Pa'A dengan gaya Lambardo nye..

PooGee dengan Frank Bello Anthrax Signature Bass. Layan cari sound. Apah pun tak hay. Pa'A juge datang nolong. Ape nak buat kan telinga gegendang berlubang. Tu yang payah sikit.

Ape ke hal pulak tangan kamu tu Po'E. Yang lain udah elok. Tajul baru nak belajor main tamborine.

Dah takde kroje, macam biasa Tajul ngajak bergambor. Ape nak buatkan itu yang dia gemor. Style ni semua ngikut Pa'A cuma Po'E layan syok sendiri.

Po'E dengan Ibanez Jam Steve Vai Series penuh gaya layan Tremolo.

Nak juga bergambor. nah ambik kome. Tajul macam biasa control.

Bertenang. Lepas Habis Jamming. Tajul empone dapat isap rokok.

6 comments:

  1. aku ingatkan kome usah taubat nasuha.

    ReplyDelete
  2. baik kirakan nyambai drpd main muzik...
    tentu emponer...

    ReplyDelete
  3. baguih juge...dah lame x tengok kome jem...poe anak kamu ok ke? sihat ye smue.. infernal hammer klu nak blk kg cal aku...0126445...

    ReplyDelete
  4. eh kome kat Sri Iskandar ke dah? Teman dah nak balik ni!

    ReplyDelete
  5. ate bile nk kluar albumnyer...udah lame bebenor aku nunggunyer, sampai janggut aku pun udah buleh mbelit tiang romah....hahhahah (jin tanah pulo juor)

    ReplyDelete
  6. lupe plak....aku harap kome kuatkan IMAN ye...urghhh(jin tanah pulo juor)

    ReplyDelete