Friday, March 20, 2009

Mengimbau Memori Silam Part 4

Gig di Zoom, Seberang Perai 1998

Bagi aku dan semua band members Infernal Void, aku rasa gig ni yang paling diingati sebab kami berkongsi pentas dengan Serawakian Godz SENSELESS. Lepaih tu pulak, band boy dema cukup cool. Peramah. Sempoi betul le berbanding sesetengah Otai undergrounders. Kome tu mungkin beranak awal sikit je dari kume. Kalau idak kata kamu, kami la Legend...Hahahahaha Melawak je...

Banging sampai puas. Audience pun sudah semestinya cool. Biasa la Penang...

Tajul dengan persembahan yang penuh bertenaga amat memukau audience.

Pa'A yang selalu nengok kat Po'E takut terlepaih beat.

Time ni kata kamu, dah tak ingat ape dah. Nak banging je.

Po'E sedang tunjuk skill yang baru belajor dari Lan Kasawari.

Disebabkan audience terlalu best, kami seolah dirasuk dan terus menyampaikan sebuah lagu dari Rotting Christ untuk dihadiahkan kepada peminat logam hitam di Perai.

Last sekali macam biasa, sesi bergambor. Gambor kenangan dengan Serawakian Godz, SENSELESS. You guys fucking cool.

6 comments:

  1. kume nak gambo aksi di dewan bendang besor, natang! jgn lupa tarok gambong abg sahak pak itam de 60's...aku tunggu

    ReplyDelete
  2. Gambor masa berkelai dgn pak sahak tu dah hilang. aku balik KL nanti aku cari balik gambor dalam dewan tu. ada dlm koleksi...jangan risau yeop.

    ReplyDelete
  3. gambor mase zaman cikeding...hohoho....

    ReplyDelete
  4. nie ada gambo kome mase main kat ipoh. aku jumpa masa tengah ngemaih stor rumah.

    aku letak kat facebook aku

    http://www.facebook.com/photo.php?pid=875251&l=50905ad9c2&id=1020525443

    ReplyDelete
  5. po'e! nih gua nih. POLIS kawa zul sekolah vokasinal kerian. ada ingat ka setan? fabolous disaster!!!

    ReplyDelete