Friday, March 20, 2009

Mengimbau Memori Silam Part 2

Gambor Gig di Rockworld, Penang pada tahun 1997

Bagi aku semasa main gig di Rockworld adalah tempat yang sungguh mengasyikan sebab supporters yang begitu sporting dan friendly. Aku cukup respect dan tabik spring dengan scene underground di sebelah Utara Semenanjung terutama di Penang dan Kedah. Kepada Ajak Krenmaut dari Ultra Hingax Prod. dan Aki (Key Pessakh) terima kasih bebanyak di atas jemputan jemputan.

Po'E dan Tajul tengah beraksi dihadapan audience yang cool..

Tajul macam biasa, tang showmanship bagi ke dia je le.

Best tui kalau dapat banging time ni. Riot Violence..

Macam biasa. Bergambor tetap ada. Sebab Tajul cuuukup banyak kamera.

Pa'A kesejukan. Po'E macam biasa muka cenango belum ilang.

Dalam banyak2, gambor ni paling sempoi.

3 comments:

  1. pogee. nie gig masa kamu kat ikm ke.

    aku ingat lagi kamu ngecek aku bus stand alorstar tu

    ReplyDelete
  2. memang pun...sakvertor yang cukup ganas telah diperdaya dengan rasukan kata-kata aku..heheh
    seloknye kamu berenang kat sungai alor setar untuk cepat sampai ke stesyen bas :)
    tapi bukan gig ni. itu gig band mana main ntah yang kita layan pada tahun 95. Dark T and Muche Obituary pun ada sekali.

    ReplyDelete
  3. takut tgk pogee time nie..kontrol macho beb..beza gler n skang..yang penting gelang kene penuh kat tangan die..huhuhuhu
    -guess who???-

    ReplyDelete