Friday, March 20, 2009

Mengimbau Memori Silam Part 3

Tribute to Sepultura 1998 di Fire Club, KL

Gig ni aku pun tak berapa nak ingat. Aku cuma ingat berkongsi pentas dengan Sputum dan Cryptic Malediction. Time ni aku duduk di KL dan pakai Vespa Black. Power siut. Aku sampai di gig naik vespa, tak dan nak tukor kasut sebab baru balik dari class di UTM, KL.

Ni je gambor yang elok. Yang lain kurang baguih sebab, cameraman tak professional. Buat penat je Tajul bagi pinjam camera dia yang canggih tu.

Sahabat yang cukup rapat pada masa tu. Arlong, Zoy dan Shah sedang beraksi dari band Cryptic Malediction. Aku gelor dema bebudak UIA, Gombak. Tempat aku suka melepak dulu. Boleh kata tiap2 minggu aku lepak kat kolej dema naik Vespa Black aku.

4 comments:

  1. tu le vespa yg memenjang mampoih kat traffic light. harap tuannye aje pakai tie. tapi kena tonggen moto tengah panas

    ReplyDelete
  2. tapi vespa tu ada sentimental value walaupun takde satu awek pun nak naik. yang penting exzos buluhnya import true dari italy.

    ReplyDelete
  3. ada lg ke vespa tu? sakvetor berape dah anak lame x dengor cite...

    ReplyDelete
  4. ermm ok gak dari xde vespa...klu kat site asik pkai moto kris da nak roboh jer...naseb baik xroboh lagi...
    -guess who???-

    ReplyDelete